Just my luck!

Har funderat väldigt mycket på vad jag vill göra med mitt liv, eftersom det verkar som vi blir kvar här några år till tänkte jag kolla runt lite och se vad jag hade för options!
 
Så jag var in och pratade med Universitet, dom var jätte hjälpsamma och sade att de finns en introduktions kurs man kan läsa med dem vilket sedan ger behörighet till Universitet, iallafall tyckte dom att jag skulle läsa den iår för då har jag ju möjlighet att söka Universitet redan nästa år men det enda som var är att jag lär börja på en gång eftersom det var sista kursen för terminen.
Så i lördags då var jag på rundtur på Universitet- yikes vad fint det var! Blev helt såld! Då säger dom flera gånger att Universitet är helt annat från Gymnasiet, här måste man börja i tid med sitt arbete och vara med på varje föreläsning- för att inte hamna en massa efter- låter ganska vettigt men blir en chock för mig som alltid börjar i sista minuten.
Så igår då skulle jag på min första föreläsning, gick jag? NO, why? Jo Emelie låg hemma i världens magsjuka! Första gången jag har magsjuka sedan 10 års ålder. Så jäkla typiskt när jag verkligen borde ha gått!
 
Nu är jag helt slut, känner mig som en överkörd bäver!

Kommentarer
Postat av: Moa

Hihi men din lilla gullviva! Nu kan det bara bli bättre :)

2012-07-18 @ 08:34:53
Postat av: Nette

Bara du som har sån otur vännen.Hoppas du inte missade allt för mkt och att du mår bättre :)

2012-07-18 @ 08:45:08
URL: http://jeanettereiser.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0