11 Juli

11 Juli 2012
Vet att jag inte har uppdaterat emellan mars och juli men ska göra det! Måste få säga detta!!

Äntligen har jag ryckt upp mig!!
Blev så jobbigt när jag fick lämna alla och åka tillbaka men nu känns allting plötsligt så bra!!Nz är ett fantastiskt land men det är så långt bort!
Fredrik och jag har nu en massa möjligheter vilket känns super!!
Jobbigast just nu är att den super super snygga rugbyspelaren Sonny Bill Williams ska sluta spela för All Blacks men jag får väl lära mig att leva med det:)
Tack för allt stöd från mamma och pappa och det underbara kompisarna som ställt upp extra när det varit jobbigt, stort tack för allt stöd från alla dem på jobbet<3

Kommentarer
Postat av: Nette

What?! Varför ska han sluta?

2012-07-10 @ 21:45:39
URL: http://jeanettereiser.blogg.se
Postat av: Moa

Så glad för din skull! Klart du ska må bra när du är down there. Sverige finns alltid kvar!

2012-07-18 @ 08:36:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0