väntar....

Sitter på Arlanda och väntar,men på vad?!  Allt känns så konstigt just nu!
Min världs känns upp och ner?! Känns inte som om vi ska åka!
Känner att jag måste försöka sova iallafall lite men vet inte hur jag ska få ro till det?!
Moa och Jocke åkte nyss, himla roligt att dom kom förbi<3
Har inte insett hur jobbigt det är ännu att lämna alla, känns som om vi alla ska ses snart!:)
Får väl en chock imorgon när jag sätter mig på planet, när jag kommer på att jag är på väg bort.
Gruvar mig inför flygningen imorgon, åå vad jag hatar att flyga!! Ruttnar bort när jag sitter där,  tiden går aldrig så sakta som när man sitter på ett plan!
Ha det så bra! ska försöka uppdatera från Hong Kong!

Kommentarer
Postat av: sara

resan kommer säkert gå jätte bra! häsla kineserna nu bästisfestis! ;) miss u all ready! <3

2010-10-11 @ 12:43:48
URL: http://saraolen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0