torsdag kväll, sista torsdagen här i Sverige

Jag ger det ett försök igen, kan inte det här med att blogga, har typ aldrig läst en.
Vet inte vad som ska stå med om jag ska vara ärlig.
Jag har fortfarande inte kommit längre i mitt packande. Men har slängt ut 12 påsar med kläder, tur jag har OLENIS ibland som kan hjälpa till. Hade en oerhört trevlig fika stund igår med Lena och min alldeles egna BRAT Kerstin. verkligen på tiden, förstår inte vart tiden tar vägen.
idag har jag suttit i telefonen typ hela dagen, som tur var kunde Björn gå in och battla åt mig. Helt galet vilket tjaffs det är för att ens få tillbaka telefonen från lagning. Vilket jag inte kommer få, iallafall inte innan vi åker.
Skaffa aldrig en Sony Ericsson, innebär bara problem.
Dessutom har jag klippt av mitt underbar hår, numera är jag korthårig och allmänt megaful i håret.
Men som en vis man sade, det växer ut!
Sedan mår jag så illa för har ätit så himla mycket onödigt, blev helt nuts och handlade hur mycket som helst på ica.
<blev väl nå stressmoment innan resan att jag måste hinna äta så mycket gott godis som helst innan jag far.
Alla frågar hur det känns att åka osv, det känns ingenting helt ärligt! Jobbigt när mina närmaste börja fälla tårar när vi sagt hejdå och jag bara står där som ett känslokallt monster ungefär. jag fattar inte ännu. Har väntat på detta så länge så det känns som det inte kommer inträffa.
Jag kunde inte sova i natt, sov så oroligt!! har något så jobbigt som tynger mig och jag kan inte släppa det. Hur kan något vara så plågsamt så länge?!:(

dagens puss till: mina närmsta tjejer F & J för ni sköter vissa grejer så snyggt och visat i kväll att vänner kommer först:)
Beerfestivalen i helgen någon? och hur många skor behöver man ha med sig till andra sidan jordklotet?!

Kommentarer
Postat av: Nette

man kan aldrig ha för många par skor men skulle nog kanske begränsa mig till kanske 4 par? För det vet som sagt att det är billigt med skor där :)

2010-10-08 @ 20:36:38
URL: http://jeanettereiser.blogg.se/
Postat av: sara

i love u my dear och jag är så stolt över va vi åstakommit den här veckan! idag packar vi det sista och njuter av vår sista dag tillsammans. anledningen att du sover oroligt är nog för det är då du blir medveten om att du ska lämna alla. men det är bara en teori jag har. gårdagen lägger vi bakom oss på högen av kväller vi spenderat ihop och iframtiden kan skratta åt och ikväll ägnar vi oss åt att göra den sista kvällen tillsammans legendarisk på ett bra sätt!! <3

p.s kom ihåg att du kan nog köpa skor där nere också därför röstar jag på två par. det är allt du behöver i hongkong sen kan du handla! <3

2010-10-09 @ 11:08:23
URL: http://saraolen.blogg.se/
Postat av: Frida

Puss :-*

2010-10-10 @ 00:46:59
URL: http://fridaholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0