sista veckan i Sverige

helt galet, nu är den här! sista veckan!!!
Är inte redo att åka längre! har inte hunnit med allt jag tänkt, har inte hunnit säga hejdå till alla jag vill säga hejdå till!
och bäst av allt, jag har spärrat mitt VISA kort 3 arbetsdagar innan jag ska åka igenom att trycka fel kod 3 gånger. Så bankkillen tror inte jag kommer hinna få det innan jag åker nu!
Hade gärna följt med till Umeå och kollat på fotboll imorgon men tyvärr gick inte det heller, hade varit roligt och jag hade hunnit sagt hejdå till några fler iaf.
HADE JU VÅRAT GOODBYE-PARTY DEN 25:e. BLEV HUR LYCKAT SOM HELST!! FÖRMODLIGEN EN AV DOM ROLIGASTE KVÄLLARNA I MITT LIV, BLEV SÅ NÄR DOM BÄSTA MÄNNISKORNA VAR DÄR!
DET BÖRJADE MED MAT PÅ BITELINE, SEDAN LEKAR OCH EFTER DET MEMENTO!!
HELA KVÄLLEN BLEV AWESOME!!
TACKAR ALLA SOM GJORDE DEN SÅ BRA!!<3<3<3<3
Gick så fort att lämna allt och alla i Ånge, hann inte med något alls sista veckan. Packade bara ihop lägenheten vilket tog himla lång tid. Tror inte jag insåg just då hur mycket jag kommer sakna allt Ånge och Sundsvalls folk.
Börjar inse det nu och jag har inte ens lämnat landet ännu.
Så i helgen iaf kom Nette, Crille, Frida, Björn och Fredrik ner. Blev en super trevlig helg. Middag och biljard i fredags och i lördags förfest hos Olenis och efter det Lobby! blev jobbigt att säga hejdå till gänget.
Nu sitter jag här, det är tisdag kväll och funderar på allt jag ska hinna med! och har ångest över alla Sundsvall och Ångebor som jag inte fått mer tid med! vart tog tiden vägen?!

Kommentarer
Postat av: sara

jävligt bra gjort att vi har packat allt redan.. nästan iaf.. dessutom väldigt stolt över alla kläder vi slängt ut idag. applåd till oss! ^^

2010-10-06 @ 21:04:33
URL: http://saraolen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0