Brisbane

nu har vi kommit fram till Brisbane! Fryser som bara den fast det är typ 20 grader i skuggan!! Vill ha riktig värme;)
Trevligt att träffa alla igen och se det nya huset som är jätte fint! Dom verkar ha det bra här:) Dom har även skaffat 2 hundar, dom är bröder men ser ut att vara två olika hundraser.
Det var tråkigt att lämna Hong kong, förutom att maten inte var den bästa så var det iallafall ett häftigt ställe. Så annorlunda från allt vi är vana....Där kunde man köpa levande djur på matmarknad, inget man ser hemma. Var även häftigt med alla skyskrapor, alla tempel jaa allt var häftigt! Ngong Ping var nog det häftigaste, sedan Victoria Peak.
Sista dagen gick vi på walk of fame, vi kände igen 2 st, Bruce Lee och Jackie Chan men det låg så himla snyggt så det var lätt värt promenaden!!
Sitter och funderar på allt, har inte hunnit med det I Hong Kong, vad ska jag söka för jobb?!! kommer vi hitta jobb? kommer vi trivas? Ja jag tror iallafall att både dessa grejer kommer gå bra:) frågan är bara vad för jobb?!!
I veckan åker jag upp till kusinerna i Mackay! Blir roligt det!
Nu hör jag att flickorna tittar på Hannah Montana. Jag tänker ta med mig hundarna och gå och titta in området!
Så ha det bra alla!
p.s 1 saknar redan svenskt godis
p.s 2 längtar tills mina familjer och tills Frida och Olenis kommer ner:)

Kommentarer
Postat av: sara

haha ska du inte kolla på hanna montana då? det är iaf inte duppat.. den versionen är värdelös! XD klart ni kommer hitta jobb jag tror ni kommer trivas skit bra jag! här hemma skrapar vi rutorna på bilen och jag har börjat med långkalsonger! ingen höjdare vill jag påstå! ;) jag lovar att ta med mig JÄTTE mycket godis när vi kommer ner! längtar dit som bara den! men som jag sagt snart bara tre månader kvar och dom kommer säkert gå i raket fart! :P inte nu till veckan men nästa ska jag åka in och köpa väskan vi kollade på.. då kommer det kännas ännu närmare! ^^ saknar dig mest här hemma! love u my BFF <3

2010-10-18 @ 06:10:08
URL: http://saraolen.blogg.se/
Postat av: Kerstingirl

Ni verkar ha det så himla bra och det gör

Mig otroligt glad vännen och jag blir fruktansvärt sugen på att åka ner. Detta måste lösas!! Och ja, ska du inte kolla på Hannah montana? ;D allt kommer lösa sig, tror ni kommer få jobb och att ni kommer trivas som fisken i vattnet!! :)



Pussochkram, love you!

2010-10-18 @ 08:16:14
Postat av: Nette

Men det är klart du kommer hitta jobb och ni kommer trivas. Ge det lite tid bara :)

Klaga inte på att ni har det kallt för det har vi här hemma kan jag lova ;P



Love u! puss

2010-10-18 @ 09:55:25
URL: http://jeanettereiser.blogg.se/
Postat av: Frida

Se till och njut av dina dagar i Aussie nu gumman! Stressa över jobb och sånt kan du göra sen!

Jag och Sara ska ju köpa er en varsin påse med lösgodis! Ni måste säga va ni vill ha mest av bara :) Åsså Marabou såklart, och cheeseballz! :)

Snart snart snart så kommer vi :) Ja har redan lite ångest över min packning... Vetti fan va man ska ta med? Saknar dig så himla mycket! Pusspuss! Älskar dig!

2010-10-18 @ 16:22:48
URL: http://fridaholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0